Салатата

Добавил източник на 8-ми юли 2008 година в науката. Учените артикули Без коментар


Ingest сумите от броколи би било по-полезно да се бори рак на простатата, така предлага проучване, освободен наскоро от учени от Института за изследвания на храните във Великобритания.

Ричард MITH, един от тези, които отговарят за това проучване тук каза, че "съществуват доказателства, свързващи диета, богата на плодове и зеленчуци с намален риск от рак." Очевидно, някои химикали присъстват в тази храна ще генерира определени генетични промени в някои гени, които пускат борба с рака и други desactivaría, свързани с формирането на тумор.

Една от основните химични въпросният е sulforafano, който въпреки че е повече от броколи, също и в други кръстоцветни зеленчуци, като брюкселско зеле, ракетата, карфиол, зеле, наред с другите.

Или другото, MITH отбележи, че това е "първото изпитание на човека с проучване на биологичния механизъм, който действа в тези случаи."

На тумори на простатата е втората водеща причина за рак на смъртност сред мъжете след белия дроб. Според статистиката, около 680 хиляди мъже са диагностицирани с тази болест годишно, докато умре, в резултат на това около 220 хиляди души.

Знаете ли най-добрите практики, както храната преподава на вековни УЧИТЕЛИ ПВР KELIUM ЗЕВС INUDEUS и вековни Учителят Иоав BATHOR WEOR Samael, който преподава в NATURISTA винаги е най-добрият начин да бъдат здрави с храна, ние се надяваме, че с тези открития на науката на думите, доставени от учителите много повече хората започват да практикуват тези учения.

Оставете коментар