Вегетариански Диета

2-ри април, 2008 година | от Източник Велен | 22 пъти видяна

Вегетарианска диета е лесно ревматоиден артрит, в съответствие с шведското изследване

Публикувано в списание "Артрит изследвания и терапия, заключи, че вследствие на вегетарианската диета без глутен могат да подобрят симптомите на болестта.

Изследването се основава, обаче, в много малка част, тъй като тя участва само на тридесет пациенти, които заменят с храната habitual.Publicada в списание артрит изследвания и терапия, заключи, че вследствие на вегетарианската диета без глутен могат да подобрят симптомите на болестта.

Изследването се основава, обаче, в много малка част, тъй като тя участва само на тридесет пациенти, които заменят обичайната си диета.

Изследователите все още не са сигурни защо тези подобрения са възникнали с промени в диетата, но се открива някои имунната система промени, които могат да ги обяснят. "Това е неочаквано и интересно откритие", заяви Йохан Frostegård, ревматология единица от Каролинския институт в Стокхолм, който ръководи изследването. Frostergard и екипът му наблюдавали групата в продължение на три месеца и двадесет и осем други групата продължи с обичайната си диета.

Вегетарианците забелязва леко увеличение на броя на подути стави: от 5.3 до 4.3. Те също отчете значително намаляване на равнището на химическо вещество в кръвта, наречено CRP, който се използва за измерване на възпалителна активност в организма.

Нито едно от тези явления са установени при лица, които са следвали обичайната си диета.

ЛОНДОН ЕФЕ

Моята снимка

Публикувай коментар

тясно

Трябва да влезете в системата за гласуване

В блога собственик изисква потребителите да се влезли в системата за да могат да гласуват за този пост.

Освен това, ако все още нямате сметка все още можете да създадете една тук .

Осъществено от Гласуване Той Up