Brokolice
Přidal zdroje na 8 červenci 2008 v Science. Vědci vstupy • Žádné komentáře
Potravu množství brokolice by bylo výhodnější, aby boj s rakovinou prostaty, a proto navrhuje, aby byla uvolněna studie nedávno výzkumníci v Institutu pro výzkum potravin ve Velké Británii.
Richard MITH, jeden z těch, kteří odpovídají za této studie uvedl, že "neexistují důkazy, které spojují stravy bohaté na ovoce a zeleninu se sníží riziko vzniku rakoviny kůže." Zdá se, že některé chemické látky přítomné v této potravin by přineslo určité genetické změny: některé geny, které jsou impulsem pro boj s rakovinou a jinými desactivaría vztahující se k tvorbě nádoru.
Jedním z hlavních chemických látek v otázkou je sulforafano, který, ačkoliv je více brokolice, také nalézt v jiných kříž zeleniny, jako je růžičková kapusta, rakety, květák, zelí, mezi ostatními.
Ať tak či onak, MITH poznamenat, že toto je "první lidský soud s vyšetřující biologický mechanismus, který funguje v těchto případech."
V nádorů prostaty je druhou nejčastější příčinou úmrtí na rakovinu u mužů po plic. Podle statistik, asi 680 tisíc lidí, jsou s diagnózou tohoto onemocnění ročně, zatímco umírají v důsledku toho okolo 220 tisíc.
Víš, že nejlepší praxe, jak se učil potravin úctyhodná UČITELÉ SVV KELIUM ZEUS INUDEUS a ctihodný Mistr Joáb BATHOR WEOR Samael, kteří vyučovali NATURISTA vždy nejlepší způsob, jak zůstat zdravý s jídlem, doufáme, že s těmito objevy vědy na slova dodaná učitelé mnohem více lidí, start do praxe těchto učení.























