Úcta k životu

05.10.2007 | Zdroj podle Velen | 29 zobrazení

Pokud chceme ukončit zneužívání, že ji nebudou používat jako základ pro naše jídlo.
Ve druhé světové Vegetariánská týden, zvu vás zapomenout na pár minut a násilí politiky a myšlení v jiném světě: jeden z nich, jako princip života, nejedí maso a respektovat život zvířat. Odvahu, nebojte se: číst sloupec však okamžitě vrátit vegetariány, pouze viz jiného úhlu pohledu, možná bohatý.
Sokrates, Pythagoras, a téměř všechny řecké filozofy, jako je například Leonardo da Vinci, Newton a Einstein byli vegetariáni. Všichni vynikal v oblasti vědy, výzkumu, filozofie a hledání lidského blahobytu. Někteří inteligentní argument nachází v vegetariánství povzbudil je, aby praxe, a to iv dobách, kdy to nebylo obvyklé v jejich středu.
Na východ nejen vyzdvihnout Gandhi, vegetariánskou a praktik této disciplíny, ale celé Indové, jeden z nejstarších na Zemi možná nejvíce-, který si udržuje svou tradici, zatímco vegetarián tradice úcty k vědomý život ve všech jeho podobách. Přežití tohoto města s mnoha invazí, ať už vojenské, technologické, naznačuje, že vegetariánství je nejen úspěšný, ale platný způsob života, a že tito lidé, a navíc žít, prospívat bez poškozování ostatních lidí, a po staletí byl cílem duchovní hledači, kteří se nacházejí v duchovní učitelé hinduistické odpovědí na jejich obavy a jeho klidné a tolerantní filozofie stává nezbytnou rovnováhu západní vědy.
Hinduisté jsou přibližně 600 milionů vegetariáni žijí, o které bych rád, aby odrážely stovky západní odborníci na výživu, kteří hlásají, že lidské bytosti potřebují maso a ryby žít a být chytrý. Líbilo se ti 600 milionů EUR, Gandhi, Tagore a současné indičtí vědci nejsou dostatečné a přesvědčivé důkazy, že je zcela možné žít a být chytrá bez masa nebo ryby?
Studie ukázaly, že vegetariánská strava podporují dlouhověkost (nejdéle žijících lidí na této planetě jsou vegetariáni) a menší výskyt rakoviny a hypertenze, a vegetariánské sportovci mají vynikající výkon.
Pokud někdo obdržel doporučení ke zvýšení spotřeby ryb a rybích omega-3, S politováním musím říci, že British Medical Journal publikoval jeden z největších studií v tomto ohledu, a závěrem bylo, že větší spotřebu ryb a omega 3, více Je pravděpodobné, že srdeční záchvat a arytmií nebo náhlé smrti. Mayo Clinic hlásil, že nebyl zjištěn žádný důkaz dostatečné ke snížení kardiovaskulárních chorob nebo rakoviny. Propaganda o událostech zdraví je často špatné, ale je rozložena takovým způsobem, jak zabránit chyba je nesmírně obtížné. Pozorování mnoho let, jsem ukázat, že ryby, mořské plody a vepřové vyrábět artritidy a krku a bolesti zad důležité, že zmizí, když jste přestal jíst.
Pokud jste opravdu znepokojen globálním oteplováním, prosím, vyloučení nebo snížení maso a ryby, jako hospodářská zvířata patří mezi hlavní příčiny globálního oteplování emisí metanu, které ponechává miliony statkových hnojiv, a snížené 90 procent mořských ryb vlivem komerčního rybolovu vážně nevyvážené schopnost mořského života musel chytit CO2, která se zvýšila z hlavních skleníkových plynů.
Kromě uvedených důvodů je důležité poznamenat, že soucit a respekt pro zvířata, ale také cítí a trpí, hlavním důvodem je vegetarián. Úctu k životu. Jestliže zrušíme násilí a zneužívání, ji použít jako základ naší stravy. "Jsme to, co jíme." "Sklízíme, co jsme zaseli." Mohl byste zkusit a být vegetarián, alespoň jeden den v týdnu? Vy, zvířat a planety, bude lepší ten den.
Bioenergetické Zdravotnické Elsa Lucia Arango

Související příspěvky s náhledy

Přidat komentář

zavřít

Musíte se přihlásit k hlasování

The blog majitel požaduje uživatelům být přihlášen , aby mohl hlasovat pro tento příspěvek.

Případně, pokud nemáte účet si můžete vytvořit zde .

Powered by Hlasování It Up