Ruokinta

Kaikki käyttäjästä hedelmiä, vihanneksia, palkokasveja, löydät täältä, näyttää miten alisertarte ja lopettaa ruokinnan sinua.

Audios

Science. Tieteellistä panosta

Tiede on nykyinen ja tarkisti monia opetuksia olemme antaneet kunnianarvoisa Masters Zeus Jha Kelium Bathor Induseus Samael Weor Joab.

Terveys ja lääketiede

Nykyään monet haluavat olla hyvässä kunnossa, tässä on muutamia vinkkejä tämän saavuttamiseksi suuri aarre ... TERVEYS

Seksuaalisuus

Täältä löydät, niin voit tulla super mies tai Super nainen.

Etusivu » Science. Tieteellistä panosta , ford

Virvoitusjuomat ja sen suhde syövän kehittymisen

Kirjoittanut Velen Lähde on torstai, 11 helmikuu 2010 6 Kommentit

Erittäin mielenkiintoista, mitä me sanomme heille juuri nyt ja on tärkeää, että isät ja äidit perheiden nähdä ja ymmärtää merkityksen riittävän ravinnon lapsille ja koska parasta ruokaa on opettanut kunnianarvoisa Master KELIUM JAH ZEUS INDUSEUS ja arkkidiakoni Mestari Samael Weor BATHOR Joab.

Nämä kaksi tutkijaa sai tietää tyypin kasvisruokaa joka on erilainen kuin mikään muu kasvisruokaa ja tällainen Eden kutsuttiin NATUROTAOISMO.

Tämän tyyppinen Imetystä ei suositella eikä suositella jos haluat terveys kulutus virvoitusjuomia minkäänlaista suositellaan, että lapsille opetetaan kuluttaa makeutettu mehu mahdollisimman luonnollinen. Jätämme tutkimus kulutuksen hiilihapollisten virvoitusjuomien kuten niitä kutsutaan muissa maissa.

Tuore tutkimus University of Minnesota on yksi hyvä syy olla kuluttaa virvoitusjuomia, säännöllinen näiden juomien kulutus lisäävät riskiä sairastua haimasyöpään jopa 87 prosenttia.

Tämän tutkimuksen tulokset, johtaa tohtori Mark Pereira, keskeinen syy on korkea sokeripitoisuus virvoitusjuomissa lisätä määrän insuliinia haima, mikä puolestaan ​​palaavat soluihin todennäköisemmin rappeutua syöväksi.

Näiden tulosten, tiimi analysoi yli 60000 ihmistä 14 vuotta, jonka jälkeen todettiin, että 140 tapausta haimasyövän oli havaittu valtaosa tapahtui henkilöiden suuri kulutus kolajuomat.

Mukaan Daily Telegraph, näitä aiheita on säännöllinen saanti virvoitusjuomat ovat jopa 87 prosenttia todennäköisemmin kehittää kasvain hänen haima kuin ne, jotka eivät ole tätä tapana kulutusta. Tämä suhde oli tarkastella pelkästään virvoitusjuomien ja muuten, kuten hedelmämehut.

Tekijät Tämän paperin uskovat, että syy tähän on korkea sokeripitoisuus Näiden juomien joka, kuten jo mainittiin, insuliinin määrää haima ja voisi edistää syöpäsolujen kasvua.

Lopuksi, muista että Haimasyöpä on yksi tappavan kaiken, ja mukaan maailmanlaajuiset tilastot, vain viisi prosenttia ihmisistä diagnosoidaan hengissä yli viisi vuotta.

Related Posts kanssa Thumbnails

6 Comments »

  • Martha Ligia Orozco sanoi:

    Tämä virvoitusjuomia on vakava ja surullinen kuin lapsi yhteiskunnassamme ei päästämään irti pullo ja on jo käynnissä kaasu ja kasvaa käytännössä yhtä haitallista kuin tupakointi ja alkoholin väärinkäyttö, tai huonompi pian, koska päättäjät sooda ei ole keskus kuntoutus alkoholisteiksi tai drogatictos. Paljon kiitoksia opetukseen.

    Vastaus

  • Olarte Patricia Cisneros sanoi:

    mennä, ja ajatella, että maamme on niin runsaasti hedelmiä on ihmisiä, jotka haluavat virvoitusjuoma. Entä instant viileä?. Pohjoispuolella rannikolla Kolumbiassa ihmiset käyttävät paljon frutiño, ja minun perheeni käytämme unclog putket ja koksin Safar ruuveja tai osia, jotka tarttuvat hyvin ruosteessa. Ystävä, joka työskenteli pullotus virvoitusjuomia, käski minun pitää värin rypäleen sooda, käytetään asetonia. Mitä kauhua! ....

    Vastaus

  • Freddy Johannes sanoi:

    Pidän todella ja suuri onkaan emme tiedä, että monet teistä kuluttavat TÄNÄÄN on haitallista terveydelle

    Vastaus

  • Victor Fernando Pinto sanoi:

    Vuen päivä
    Coca Cola on useita erittäin vahingollisia kemiallisia olennon terveys pada humagdu. Muun muassa on fosforihappoa, joka on ainesosa, joka on syövyttäviä kaasuja Produse inflamavles voin, niin tämä Katalog pada liikenteen sustansia Kömön vaarallista. Metalli-pada on käytetty, olen äärimmäisen happamuusasteen. Tämä on yksi monista Toxicon on koksia. Produse Coca Cola, muun muassa kuolema suolistoflooran, I muuttamista tilan asidez norvien ruoansulatuskanavan. Tämä rappeutuva ummetus I gastriitti. Tämä on vain hase KE porsel ja koksin, joten ei ole suositeltavaa juoda tätä tai sooda.
    Erittäin miellyttävä.

    Vastaus

  • Cristian Alonso Garcia Torres sanoi:

    vuen päivä

    Todellakin aivan mitä nämä suuret ihmiset sanovat taolaisten, koska olemme contrivuyendo jotenkin huono CAMVIA jossa olemme ja kerta kaikkiaan CAMVIA muuttunut niin tukalaan tilanteeseen, jossa me kaikki PAA Sanotaan, että kerta kaikkiaan käännymme pois saatana eikä jatka
    erittäin miellyttävä ja tämä kunnianarvoisa olentoja jatkaa Lavor
    päivä ja Peace vuen inverensal

    Vastaus

  • Jose sanoi:

    kiitos tästä tiedosta, meidän kaikkien pitäisi aloittaa kampanja lisää hedelmien mehuja koska nämä ominaisuudet eivät menetä vitamiineja tai jäädytetty hedelmäliha, joilla ei ole säilöntäaineita.

    Vastaus

Jätä vastaus!

Lisää kommentti alla, tai trackback omalta sivustoltasi. Voit myös tilata näitä kommentit RSS.

Olisi mukavaa. Pidä se puhtaana. Pysy aiheessa. Ei roskapostia.

Voit käyttää näitä tageja:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Tämä on Gravatar-käytössä weblog. Saada oma maailmanlaajuisesti tunnustettu-hahmon, ilmoittaudu Gravatar .

lähellä

Sinun täytyy kirjautua sisään äänestämään

Blogin omistaja edellyttää, että käyttäjät kirjautuneena voidakseen äänestää tämän postitse.

Vaihtoehtoisesti, jos sinulla ei vielä ole tiliä Voitko luoda sen täällä .

Moottorina Äänestä It Up