Respect voor het leven
De 05 oktober 2007 | door Bron Velen | 29 keer bekeken Als we willen dat het misbruik einde, niet te gebruiken als basis voor ons voedsel.
In World Vegetarian Week, nodig ik u uit om te vergeten voor een paar minuten en geweld het beleid en het denken in een andere wereld: een van hen, als een beginsel van het leven, eet geen vlees en respect dierlijk leven. Moed, maak je geen zorgen: Lees de column niet onmiddellijk terug vegetariërs; zie alleen een ander gezichtspunt, misschien de rijken.
Socrates, Pythagoras, en bijna alle Griekse filosofen, zoals Leonardo da Vinci, Newton en Einstein waren vegetariërs. Ze zijn allemaal excelleerde in de wetenschap, onderzoek, filosofie en de zoektocht naar het menselijk welzijn. Sommige intelligente argument gevonden in vegetarisme moedigde hen aan om de praktijk, zelfs in tijden toen deze nog niet gebruikelijk in hun midden.
Oost niet alleen naar Gandhi, een strikte vegetariër en beoefenaar van deze discipline te belichten, maar het hele Indiase volk, een van de oudste van de aarde misschien wel de meest-die heeft haar traditie, terwijl een vegetariër traditie van respect voor het bewuste leven in al zijn vormen. Het voortbestaan van deze stad aan vele invasies, zowel in de militaire, technologische, geeft aan dat vegetarisme is niet alleen succesvol, maar een geldige manier van leven, en dat deze mensen, plus live, gedijen zonder nadelige gevolgen voor andere mensen, en voor eeuwen heeft is het doel van spirituele zoekers die in het Hindoe geestelijke leraren antwoorden gevonden om hun bezorgdheid, en zijn rustige en verdraagzame filosofie wordt een noodzakelijke evenwicht tot westerse wetenschap.
Hindoes zijn ongeveer 600 miljoen vegetariërs leven, waarop ik zou graag de honderden westerse voedingsdeskundigen die prediken dat de mens vlees en vis nodig om te leven en slimme weerspiegelen. Heeft die 600 miljoen euro, Gandhi, Tagore en de huidige Indiase wetenschappers zijn niet voldoende en overtuigend bewijs dat het heel goed mogelijk om te leven en slim zijn zonder vlees of vis?
Studies hebben aangetoond dat vegetarische diëten de levensduur te bevorderen (de langste levende mensen op de planeet zijn vegetariërs) en minder incidentie van kanker en hoge bloeddruk, en vegetarische atleten hebben een uitstekende prestatie.
Als er iemand advies ontvangen om de consumptie te verhogen van vis en omega-3 vis, spijt me te moeten zeggen dat het British Medical Journal een van de grootste studies in dit verband gepubliceerd en de conclusie was dat meer consumptie van vis en omega 3, Meer is waarschijnlijk een hartaanval en aritmie of plotselinge dood. De Mayo Clinic gemeld dat er geen bewijs was voldoende gevonden om hart-en vaatziekten of kanker te verlagen. De propaganda over de gebeurtenissen van de gezondheid wordt vaak verkeerd, maar is verspreid op een zodanige manier om de fout te keren uiterst moeilijk is. Waarnemingen van vele jaren, laat ik zien dat vis, schaal-en schelpdieren en varkensvlees artritis en nek-en rugklachten belangrijk dat verdwijnen wanneer je stopt met eten te produceren.
Als je echt bezorgd over opwarming van de aarde, dan voorkomen of te verminderen van de vlees en vis, de veehouderij is een van de belangrijkste oorzaken van opwarming van de aarde door de uitstoot van methaan, dat miljoenen koeienmest bladeren, en een verminderde 90 procent van zeevis door commerciële visserij is zeer onevenwichtig het vermogen van het mariene leven moest de CO2, die is toegenomen de belangrijkste broeikasgassen op te vangen.
Dan de genoemde redenen, is het belangrijk op te merken dat de compassie en respect voor dieren, ook zij voelen en lijden, de belangrijkste reden om vegetariër te zijn. Respect voor het leven. Als we breken het geweld en misbruik, het niet gebruiken als basis van onze voeding. "We zijn wat we eten." We oogsten wat we zaaien. "Kunt u proberen en een vegetarisch, ten minste een dag per week? U, dieren en de planeet zal beter zijn die dag.
Bioenergetische Medische Elsa Lucia Arango






























