Ingesting mer mengder brokkoli vil være fordelaktig å bekjempe prostata kreft, og antyder en studie nylig utgitt av forskere ved Institute of Food Research i Storbritannia.

Richard Mithen, en av de ansvarlige for studien sier at "det foreligger bevis som knytter en diett rik på frukt og grønnsaker med redusert risiko for kreft." Angivelig enkelte kjemikalier i maten som skulle generere visse genetiske endringer: aktivere visse gener som slåss kreft og andre desactivaría relatert til tumoren formasjonen.

En av de viktigste kjemiske aktuelle sulforafano som selv mer i brokkoli, er også funnet i andre cruciferous grønnsaker som rosenkål, den rúcula, blomkål, kål, blant andre.

Allikevel, dette er Mithen bemerket at "det første menneskelige forsøk med å undersøke den biologiske mekanismen som virker i disse tilfellene."

Den tumorer i prostata er den nest største årsaken til kreft dødsfall blant menn, etter at lungene. Ifølge statistikken, om lag 680 tusen menn er diagnostisert med sykdommen hvert år, mens hun døde som et resultat av noen 220 tusen.

Jeg kjenner beste praksis, slik som mat undervist Venerables MAESTROS JHA KELIUM og Zevs INUDEUS THE Maestro SAMAEL ærverdige BATHOR WEOR Joab, som underviste NATURISM alltid den beste måten å være sunn mat, og vi håper at disse funnene av realfag ordene levert av lærere, mange flere mennesker begynner å praktisere disse lære.
fuente | Julio 8, 2008 (5:13 am) RSS Trackback URL kilde | 8. juli 2008 (5:13)

Vitenskap. Scientific Contributions

Skriv en kommentar







Lukke
E-post