Biorąc bardziej ilości brokułów byłoby korzystne dla walki z rakiem prostaty, więc sugeruje studiów wydany niedawno przez naukowców z Institute of Food Research w Wielkiej Brytanii.
Richard Mithen, jedna z osób odpowiedzialnych za tego badania mówi się o "istnieją dowody łączące dietę bogatą w warzywa i owoce na zmniejszenie ryzyka zachorowania na raka.Najwyraźniej niektóre chemikalia w żywności przyniesie pewne zmiany genetyczne: uaktywnić niektóre geny, że walki z rakiem i innych rozładowanie powstawania nowotworu.
Istotną kwestią jest sulforaphane chemicznych, które, mimo że bardziej brokuły, również w innych warzyw krzyżowych takich jak kapusta brukselska, rukolą, kalafior, kapusta, między innymi.
Anyway, Mithen powiedział jest to "pierwsza próba zbadania ludzkiego biologicznego mechanizmu, który działa w tych sprawach."
Guzy prostaty są drugą najczęstszą przyczyną śmierci na raka wśród mężczyzn po płuc.Według statystyk, około 680 tysięcy mężczyzn z rozpoznaniem tej choroby rocznie, podczas gdy umiera z niego około 220 tysięcy.
Wiesz najlepszych praktyk karmienia jak nauczał Czcigodny Mistrz WSiSW KELIUM INUDEUS ZEUS i Czcigodny Mistrz Samael Joab Bathore WEOR, który uczył naturyzm zawsze najlepszym sposobem jest zdrowa żywność, mamy nadzieję, że odkrycia nauki słów przez nauczyciela o wiele więcej osób zaczyna stosować te nauki.
Fuente de Velen |Julio 8, 2008 (5:13 am)RSSTrackback URLSource Velen |8 lipca 2008 (5:13)
Napisz komentarz