Luând în cantităţi mai mult de broccoli ar fi benefică pentru combaterea cancerului de prostată, aşa sugerează un studiu publicat recent de cercetatorii de la Institutul de Cercetări Alimentare din Marea Britanie.
Richard Mithen, unul dintre cei responsabili de acest studiu a spus despre "există dovezi care leagă o dieta bogata in fructe si legume cu risc redus de cancer."Aparent, anumite substanţe chimice în produsele alimentare s-ar genera anumite modificări genetice: activa unele gene care ar lupta împotriva cancerului şi în alte dezamorseze formarea tumorilor.
O problemă majoră este sulforaphane chimice, care, deşi este mai mult în broccoli, de asemenea, găsite în alte legume crucifere cum ar fi varza de Bruxelles, salata de rachete, conopidă, varză, printre altele.
Oricum, Mithen a spus acest lucru este "primul proces uman de instrumentare mecanism biologic care operează în aceste cazuri."
Tumorile de prostată sunt a doua cauza de deces în rândul bărbaţilor, după cancerul pulmonar.Potrivit statisticilor, aproximativ 680 de mii de oameni sunt diagnosticaţi cu această boală în fiecare an, în timp ce mor din aceasta aproximativ 220 de mii.
Stii cele mai bune practici de hrănire aşa cum este predată de către Venerabilul Maestru JAI KELIUM INUDEUS Zeus şi Venerabilul Maestru Samael Ioab Bathore Weor, care a predat Nudism întotdeauna cea mai bună cale de a fi alimente sănătoase, sperăm că aceste descoperiri ale ştiinţei la cuvintele livrate de către un profesor de oameni mult mai mult începe să practică aceste învăţături.
Fuente de Velen |Julio 8, 2008 (5:13 am)RSSTrackback URLVelen Sursa |8 iulie 2008 (5:13)
Scrie un comentariu