Arhiva pentru "Sănătate şi Medicină"

Renunţe la fumat simptome

Luni douăzeci şi patru-01-2011 39 vizualizări

Mulţi oameni care fumeaza pentru a calma neliniştile voastre, nervii sau pur şi simplu să amuze, cum se spune că au uitat că aduce beneficii nu fumat, renunţe la fumat în cazul în care acest lucru este ceea ce se va întâmpla la corpul tau:

  • La 8 ore: nivelurile de oxigen din sange ajunge la starea lor normală şi nivelurile de nicotină şi de dioxid de carbon sunt reduse la jumătate.
  • La 24 de ore, nu va fi nici de dioxid de carbon în organism şi plămâni expulza mucus.
  • La 48 ore: nicotina dispare din organism şi îmbunătăţeşte gustul şi mirosul. (mai mult ...)
  • Un alt motiv de a nu mânca zahăr

    Vineri 2011-1-paisprezece 54 vizualizări

    Un alt studiu avertizează cu privire la riscurile consumului ridicat de zahăr în copii şi tineri, şi au raportat un risc crescut de boli cardiace şi tulburări metabolice la maturitate.

    Potrivit unui studiu de la Universitatea Emory (Statele Unite), adolescenţii sunt supraponderali sau obezi, cu niveluri mai ridicate ale consumului de zahăr adăugat, de asemenea, au fost mai multe semne de rezistenta la insulina, masa considerat un "preludiu" pentru diabet.

    Rezultatele au fost publicate în jurnalul Circulation şi a arătat, în primul rând, faptul că 21,4 la sută din energia totală a tinerilor studiat 2157 adolescenţi între 12 şi 18 ani, provin din zaharuri.

    În plus, şi cel mai important, tineri care au consumat mai mult zahăr, la rândul său a avut niveluri mai scazute de lipoproteine cu densitate mare (HDL) colesterol, bun şi, invers, trigliceride mai mare şi lipoproteinelor cu densitate mică (LDL) sau rău colesterol.

    Studiul a constatat că adolescenţii cu un aport mai mare de zaharuri adăugată au avut niveluri de LDL 94.3 mg / dl, comparativ cu 86.7 mg / dl pentru cei care au fost mai moderate în consumul lor, 9 la sută diferenţă . (mai mult ...)

    Pentru a preveni cancerul: O dieta sanatoasa

    Marţi 2010-12-douăzeci şi un 73 vizualizari

    Azi am din nou oportuvidad (de oportunitate) pentru a face cunoscut cuvintele, învăţătura că într-o zi profesorul KELIUM ZEUS INDUSEUS JAI, Maestrul Samael Weor Ioab Bathory, AFRODITA Maestrul ne-a învăţat că alimentele este foarte important, ele indicat întotdeauna importanţa cunoaşterii hranei pentru animale.

    Ştiinţa în vedere de cancer a crescut în mulţi oameni au venit să lucreze pentru a investiga cauza de acest lucru şi a constatat următoarele:

    Un studiu recent realizat de Universitatea din Oxford, ale căror rezultate au fost publicate în Jurnalul de Epidemiologie şi Sănătatea Comunităţii, pentru a reveni la tema de importanţa menţinerii unui regim alimentar echilibrat. (mai mult ...)

    excesul de sodiu în dieta

    Marţi treizeci noiembrie 2010 96 vizualizări

    Sare în corpul nostru are funcţia de a menţine echilibrul de apă, retenţie de apă, la un nivel bun de hidratare, precum şi reglementarea în transmiterea impulsurilor nervoase, şi absorbţia de potasiu pentru muschii.

    Oricum de sodiu este un mineral care ar trebui să fie utilizat cu atenţie şi fără exces, deoarece organismul este incapabil să îl eliminaţi dacă este consumat în cantitate, şi acest lucru aduce rezultat, retenţie hidrică, creşterea greutăţii corporale, şi compromis funcţii periodice de ficat, rinichi şi inimă, precum şi creşterea tensiunii arteriale serios.

    Pe de altă parte, excesul de sare consumate zilnic creşte excreţia calciului în urină, şi pot provoca, de asemenea, demineralizarea oaselor noastre.

    Pentru a evita acest tip de inconvenient este necesar să se ia în considerare:

    • Nu adăugaţi sare de pe masa de alimentare.
    • Evitaţi consumul excesiv de brânzeturi dure, semi reduceri tare, rece, carnati, burgeri de produse industrializate copetín. <Aquí Este doctrina de Master KELIUM ZEUS INDUSEUS unde am indicat faptul că consumul de brânză trebuie să se facă sakrogesis> bun

    Consuma PLANT

    Duminica, douăzeci şi opt noiembrie 2010 124 vizualizari

    Fiecare predare care a venit de la Master Venerabilul JAI KELIUM Zeus şi Ioab Bathore Venerabilul Maestru Samael Samael, au fost date celor care s-ar regenera-ar putea face, vedem începuturile doctrinei astăzi taoist REAL EVREI TAO, unul dintre principiile Puterea este verificarea încă importanţa de ea.

    Este cunoscut faptul că fructele şi legumele sunt un stâlp al alimentelor noastre: bine, un nou studiu a evidenţiat beneficiile unor astfel de alimente, în special legume de portocaliu şi verde, cum ar fi morcovii, cartofii dulci şi mazăre, deoarece ar reduce riscul de boală şi prelungi viaţa.

    În afară de beta-caroten, au subliniat proprietăţile de alfa-caroten, ceva de genul lui "vărul". Ambii compuşi aparţin familiei de carotenoizi antioxidant "şi au capacitatea de a promova sănătatea celulare de contracarare a daunelor cauzate de oxidare, adică acţiunea de oxigen in ADN-ul. (mai mult ...)

    Păstraţi mintea ta active

    Miercuri zecelea noiembrie 2010 61 vizualizări

    Beneficiile a scrierii de mână

    În vârstă de digitalizare şi calculatoare, scrisul de mână şi-a pierdut favoarea şi a devenit, în multe cazuri, aproape o "excepţie". În acest sens, un grup de cercetatori de la Universitatea Indiana (SUA) a subliniat avantajele scrierii de mână pentru creier.

    Printre avantajele de a lua un pix şi scrie în stil vechi iese în evidenţă pentru a ajuta la stabilirea de concepte, de aceea este ideal dacă doriţi, de exemplu, învăţarea unei limbi noi, şi să păstreze mintea activă.

    Ei au fost în măsură să confirme prin rezonanta magnetica pentru a scrie de mână sunt activate mai multe regiuni ale creierului şi promovează învăţarea de forme, simboluri şi limbi.

    Rezultatul e din cercetările sale, el a publicat recent în The Wall Street Journal, în cazul în care autorii, de asemenea, remarcat faptul că această tehnică poate servi ca un instrument de diagnostic pentru tulburări neurologice posibil. (mai mult ...)

    Related Posts cu Miniaturi

     
    aproape

    Trebuie să vă conectaţi pentru a vota

    Proprietarul blog necesită utilizatorilor să fi logat pentru a putea vota pentru acest post.

    Alternativ, dacă nu aveţi încă un cont POTI crea unul aici .

    Realizat de Vot It Up